Голям интерес от страна на плевенчани към лотарията на НАП

711 граждани от областта са регистрирали над 3500 касови бележки на обща стойност 42 682 лева

Лотарията на НАП и Министерството на финансите стана хит в интернет и социалните мрежи. До момента сайтът на играта kasovbon.bg е посетен над 290 000 пъти, регистрирани са над 100 000 касови бележки на обща стойност 1,6 млн. лв. Потребители в социалните мрежи масово споделят информация по темата, а на телефоните на НАП постъпват стотици телефонни обаждания всеки ден, съобщават от агенцията.

Плевенчани също вече са активни в стартиралата на 16-ни ноември лотария на НАП. До момента 711 граждани от област Плевен са регистрирали над 3500 касови бележки на обща стойност 42 682 лева през сайта.

"Изисквайте и не изхвърляйте касовите си бележки! Вземайте ги винаги и ги регистрирайте на www.kasovbon.bg, след като си направите профил. Разкажете на своите близки и приятели, че могат да участват с неограничен брой регистрирани касови бележки - колкото е по-голям, толкова по-големи са шансовете да бъде спечелена една от 65-те награди", призовават от агенцията.

Голямата награда лек автомобил с всички екстри ще бъде изтеглена по Коледа догодина, а дотогава всяка седмица след 20 декември данъчните ще дават смартфон, а всеки месец – 40 инчов смарт 3Д телевизор. Да участва в лотарията може всеки, навършил 14 години, който има профил в сайта kasovbon.bg и регистрирал валидни касови бележки, издадени след 16.11.2015 г. включително. Няма ограничения за вида на покупката, нито изискване за минимална и максимална стойност, допълват от НАП. Данъчните обаче предупреждават, че всеки регистриран фискален бон трябва да се съхранява до края на играта на хартиено или сканирано копие, защото наградите се връчват само срещу представянето им - задължително условие за получаване на награда.

До седмица ще е достъпно и мобилно приложение за устройства с операционна система IOS, както и възможност за хората без достъп до интернет да регистрират бележки денонощно на телефона на НАП 0700 18 700.

"Изглежда лотарията стана хит в интернет. Освен това виждаме много по-активно поведение у хората да поискат касовата си бележка. Фискалният бон е не само път към късмета, но и единственият начин да търсим правата си като потребители, ако сме купили некачествена стока или услуга“, каза говорителят на НАП Росен Бъчваров.